Cofnij

Poznajcie Huawei Warszawa, czyli prawdziwy dom marki

To pierwszy taki sklep nie tylko w Polsce, ale i w środkowo-wschodniej części Europy. Dzięki świetnie zorganizowanej przestrzeni oraz nowoczesnym rozwiązaniom możecie doświadczyć tu całego portfolio Huawei: od innowacyjnych smartfonów, przez laptopy, tablety, wearables, aż po zaawansowane akcesoria.

Firmowy sklep Huawei Warszawa został otwarty 15 grudnia w Centrum Handlowym Arkadia. To pierwszy sklep Huawei w Europie Środkowo-Wschodniej i drugi w Europie, zaraz po Mediolanie. W warszawskim punkcie będzie można poznać i przetestować wszystkie sprzęty z oferty marki, w tym nowości. – Ten rok jest dla nas wyjątkowo owocny. W segmencie smartfonów możemy pochwalić się serią P20 oraz najnowszą serią Mate20. Do oferty trafiły także nowe tablety oraz ultrabooki. W naszym nowym sklepie Huawei Warszawa w Arkadii będą dostępne wszystkie te produkty i wiele, wiele więcej – powiedział Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.

Huczne otwarcie w warszawskiej Arkadii

Otwarcie nowoczesnego sklepu Huawei Warszawa świętowaliśmy przez cały weekend, 15 i 16 grudnia. Główny hol Arkadii został zaaranżowany na potrzeby dwudniowego święta marki Huawei. Na specjalnie stworzonej scenie spotykaliśmy się z influencerami z #TeamHuawei, w tym z Anną Lewandowską, Kubą Wojewódzkim czy Jankesem. W wielkim świętowaniu udział wzięli też modele Jakob Kosel, Karolina Pisarek, aktorka Marta Wierzbicka czy znany z YouTube duet Szparagi. Wśród zaproszonych influencerów nie zabrakło też fotografa Błażeja Jelińskiego, który prowadził warsztaty z fotografii mobilnej. Mocno wyczekiwanym punktem dwudniowego świętowania był koncert Sarsy, jednej z najpopularniejszych wokalistek w Polsce. Wśród pozostałych atrakcji sporym zainteresowaniem cieszył się punkt tworzenia karykatur na tablecie, warsztaty z freestyle footballu czy pokaz iluzjonistyczny w wykonaniu Adriana Pruskiego (Just Edi), znanego z programu telewizyjnego „Mam Talent”.


Atrakcji nie zabrakło też w samej przestrzeni sklepu Huawei Warszawa. Na gości czekała cała masa niespodzianek: tort i szampan, spotkania z influencerami #TeamHuawei oraz kilkanaście wyjątkowych ofert promocyjnych na zakup sprzętu Huawei. Goście otwarcia mogli poznać całe portfolio Huawei: od innowacyjnych smartfonów, przez laptopy, tablety, wearables, aż po zaawansowane akcesoria.

Miejsce kontaktu z marką

Huawei Warszawa jest nie tylko punktem sprzedaży, ale też przestrzenią, gdzie prezentowane będą nowości marki. Jako jedni z pierwszych w Polsce będziecie mogli je testować, a także osobiście przekonać się o użyteczności naszych najbardziej innowacyjnych technologii. Eksperci Huawei pokażą Wam, jak sztuczna inteligencja w procesorze telefonu może pomóc na przykład w tworzeniu zachwycających zdjęć, niezależnie od umiejętności fotografującego czy warunków zewnętrznych.

– Podczas przygotowań długo myśleliśmy nad koncepcją sklepu i doszliśmy do wniosku, że sam sklep to za mało. To jest nasz dom, dom naszej marki. Stworzyliśmy więc wyjątkowe miejsce, do którego konsumenci będą mogli przyjść i doświadczyć wszystkich produktów z naszego portfolio, uczestniczyć w wyjątkowych wydarzeniach angażujących fanów marki oraz spotkaniach z naszymi influencerami z #TeamHuawei – powiedziała Dorota Haller, dyrektor marketingu, komunikacji i digital w Huawei CBG Polska.


3 strefy technologicznych doświadczeń

Sklep zlokalizowany jest na parterze centrum handlowego, a jego powierzchnia wynosi 227 m². Podłużny kształt lokalu pozwolił zaaranżować trzy strefy dedykowane różnym aktywnościom. Strefa frontowa jest miejscem ekspozycji flagowych produktów, strefa centralna przeznaczona jest do organizacji eventów oraz prezentacji produktowych, a trzecia strefa – strefa concierge – prezentuje całe portfolio Huawei, jest też miejscem obsługi klienta, zarówno tej sprzedażowej, jak i serwisowej. W Huawei Warszawa obsługiwać Was będzie aż 12 specjalistów sprzedaży, posiadających dogłębną wiedzę o produktach i ofercie Huawei. Na miejscu będziecie mogli skorzystać także z usług serwisowych oraz wsparcia 6 specjalistów w obszarze serwisowania sprzętu.


Nowoczesny design i prezentacja produktów

Huawei Warszawa został zaprojektowany przez brytyjską firmę TRO, jedną z najbardziej prestiżowych firm specjalizujących się w tworzeniu przestrzeni wystawowych. Wystrój sklepu podąża za najnowszymi trendami, łącząc wysokiej jakości materiały, takie jak jasny kamień i drewno dębowe oraz bambusowe, z nowoczesną technologią.

W ściany sklepu wmontowane zostały multimedialne ekrany – jedna ze ścian wideo składa się z aż dwudziestu 55-calowych monitorów bezszwowych w układzie 4x5, które pozwalają osiągnąć efekt dużego jednolitego ekranu. Dwie pozostałe video walls mają rozmiary: sześciu monitorów w układzie 3x2 i 4 monitory w układzie 2x2. Poza tym w blatach stołów ekspozycyjnych znajdują się nowoczesne ekrany dotykowe, które pozwalają na interaktywne poznanie specyfikacji prezentowanego produktu. Duży stół ekspozycyjny w centralnej części sklepu również oparty jest na technologii digital signage, dzięki której będziecie mogli interaktywnie poznawać portfolio Huawei.


Syrena ze szczęśliwą ósemką

Wszystkimi rozwiązaniami technologicznymi w sklepie można zarządzać zdalnie z dowolnego miejsca przez internet. Technologie zastosowane w warszawskim sklepie będą przykładem dla kolejnych salonów powstających w naszej części Europy. W każdym firmowym sklepie Huawei znajduje się element symbolizujący mariaż kultury chińskiej z kulturą lokalną. W przypadku Huawei Warszawa tym elementem jest ikona Syreny, w której kształt zaszyta została cyfra 8, uważana przez Chińczyków za cyfrę przynoszącą szczęście.

Przekonaj się sam i odwiedź nasz sklep w Centrum Handlowym Arkadia!

Brak komentarzy pod artykułem. Skomentuj jako pierwszy!

Skomentuj