Cofnij

Filmowa para, czyli Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski

Duet reżyserów i artystów wizualnych, których kreacje łączą pozornie oddalone od siebie światy ludzkiej kreatywności. Ich prace to prawdziwa podróż - od różnych form filmowych, przez sztuki plastyczne, design, reklamę, aż po performance. We współpracy z HUAWEI spróbują przetrzeć szlaki dla kolejnych twórczych doświadczeń.



Co ich kręci

W poszukiwaniu inspiracji nie uznają granic. Fotografują i filmują modę, opowiadają o polskich osiągnięciach kulturalnych i tworzą sugestywne obrazy prosto z warsztatu rodzimych mistrzów kuchni. Zanim powstał ich duet, udzielali się nawet na punkowej scenie, a swoje prace artystyczne wystawiali w galeriach na całym świecie.
To właśnie spod ich rąk wyszła oprawa filmowa do głośnej kampanii Poland. Come and complain. Między innymi dzięki ich realizacji obiła się tak szerokim echem w mediach w kraju i za granicą. Pisali o niej dziennikarze The Telegraph, Financial Times i portalu PR Daily. Jej Facebookowa strona zgromadziła zaś w naprawdę krótkim czasie tysiące fanów.



Przy kulturze zatrzymali się na dłużej. Z ich pracy skorzystała Polona, cyfrowy oddział Biblioteki Narodowej. Wspólnie z nią przygotowali między innymi spot reklamujący jej otwarcie, a także wysmakowaną relację z prezentacji kuchni staropolskiej w Paryżu.
Obecnie pracują też nad pełnometrażowym projektem, którego szczegółów nie chcą na razie zdradzać.

Ramię w ramię z największymi markami

Dobrze odnajdują się też w czysto komercyjnych realizacjach. Jako duet nakręcili spoty dla tak znanych firm, jak Coca-Cola, Dilmah, GSK/Sensodyne, Hoop, czy Discovery Channel.
Otrzymali za to między innymi Srebro KTR w kategorii Media interaktywne/reklama online, Kreaturę w kategorii reklama społeczna, nominację KTR w kategorii film/internet, Grad Prix Warsaw Fashion Film Festiwal i nominację do Grand Prix Yach Film Festival.

Pociąg do nowych technologii

Smartfon Huawei P8 to dla nich przede wszystkim źródło inspiracji. Dzięki własnym egzemplarzom tego nowego modelu, spróbują poszerzyć horyzonty swojego twórczego świata. Wykorzystają jego pełne możliwości, by w ciągu najbliższych miesięcy stworzyć prawdziwą kronikę współpracy artystów i nowych technologii.



 

 

 

Brak komentarzy pod artykułem. Skomentuj jako pierwszy!

Skomentuj